Samen sterk in Maassluis

Espriet Communicatie

Espriet Communicatie

Wat heeft jouw bedrijf nodig om klanten te krijgen en te houden? Aandacht! Aandacht van nieuwe klanten om te kunnen groeien en succesvol te zijn. Maar je bestaande klanten krijgen graag jouw aandacht om zich gewaardeerd te voelen en loyaal te blijven.

Hoe en waarmee jij die aandacht krijgt, is mijn vak. Als communicatie specialist bedenk ik creatieve concepten, oplossingen en middelen die vertellen wie je bent, wat je doet en – vooral – waarom je dat zo goed doet.

Kortom jouw boodschap breng ik op allerlei manieren onder de aandacht bij jouw doelgroep? Door ze te bereiken, te raken en te betrekken. Dat doe ik met vorm, content én planning.

  • Schrijven van complete communicatieplannen
  • Beheren van Social Media, bedenken van FB campagnes en email marketingacties
  • Schrijven van teksten (persberichten, folders, testimonials en DM)
  • Organiseren van evenementen
  • Realiseren van huisstijlen en communicatiemiddelen (websites, flyers, folders, advertenties)

Heeft jouw bedrijf een professionele aandachtstrekker nodig? Ik ga graag met je in gesprek. Espriet is een eigentijds bureau voor communicatie, design en events met ruim 20 jaar ervaring. Jouw off- en online communicatieopdracht is bij mij dus in goede handen.


Nieuwsberichten geplaatst door Espriet Communicatie

Espriet geeft vorm aan Empathie concept van EGGS de EmpathieExperts

Eggs Interim Management heeft een derde dimensie toegevoegd aan haar dienstenportfolio: empathische verbinding. Groeien door verbinden is het doel van EGGS de Empathieexperts en dit geldt voor organis ... Lees meer